İş yerinizi sorunsuz bir şekilde yeni adrese taşımak için profesyonel ofis ve büro taşımacılığı hizmeti sunuyoruz. Uzman ekibimiz, eşyalarınızı güvenli bir şekilde paketler ve özenle taşır. Taşıma sürecinde minimum kesintiyle çalışmalarınızı sürdürmenizi sağlarız. Mobilyalarınızı ve hassas elektronik cihazlarınızı özenle koruruz. İhtiyaçlarınıza özel çözümler sunarak planlama ve organizasyonu sizinle birlikte yaparız. Profesyonel bir taşımacılık deneyimi için hemen bizimle iletişime geçin ve ofis taşımacılığı hizmetimizden faydalanın.
OFİS BÜRO TAŞIMACILIK İçin Sıkca Sorulan Sorular
En az 1-2 hafta önceden rezervasyon yaptırmanızı öneririz. Ancak, mümkün olan en erken zamanda rezervasyon yapmanız, taşıma gününüzün daha uygun bir tarihe denk gelmesini sağlar.
Tecrübeli ekibimiz, ofis eşyalarınızı özel ambalaj malzemeleri ile dikkatli bir şekilde paketler. Kırılacak eşyalarınız özel koruyucu malzemeler ile sarılır.
Ofis taşımacılığı hizmetimizde, ofisinizdeki tüm eşyaları taşıyabiliriz. Bilgisayarlar, masaüstü ekipmanları, mobilyalar, dosya dolapları, vb.
Evet, ofis taşımacılığı hizmetimizde taşınan tüm eşyalarınız sigortalıdır. Olası bir hasar durumunda, tüm masraflar sigorta şirketi tarafından karşılanır.
Ofis taşımacılığı fiyatları, taşınacak eşyaların hacmi, mesafe, eşyaların ambalajlanması ve taşınması için gereken personel sayısı gibi faktörlere bağlıdır. Fiyatlarımızı öğrenmek için bize ulaşabilirsiniz.
Makale İle İlgili Yorumlarınızı Bizle Paylaşın